پکیج کامل آموزش انگولار (Angular)

Angular Package

۸,۹۲۱,۰۰۰ ریال

محصولات پکیج:

پکیج کامل آموزش انگولار (Angular) یکی دیگر از پکیج های گروه آموزشی پرووید می باشد که در آن محصولات مختلف آموزشی وبسایت پرووید در این زمینه را قرار داده ایم. این پکیج آموزشی کمک می کند تا مسیر یادگیری خود را در این زمینه به درستی و کامل پیش ببرید. ضمناً، با خریدن این پکیج به جای خریدن محصولات درون آن به صورت تک تک می توانید در خرید خود از تخفیف فوق العاده ای استفاده کنید.

پکیج کامل آموزش انگولار (Angular)

همانطور که گفته شد در پکیج کامل آموزش انگولار (Angular) بهترین و به روزترین آموزش های وبسایت پرووید را قرار داده ایم تا ضمن دریافت تخفیف قابل توجهی در خرید، بتوانید یک سیر تکاملی مناسب را در روند یادگیری طی نمایید. محتویات این پکیج با انتشار محصولات جدید به روز رسانی می شود. در ادامه به معرفی گوشه ای از مباحث پوشش داده شده در این پکیج خواهیم پرداخت. ضمناً، می توانید با کلیک کردن بر روی نام هر کدام از محصولات درون این پکیج، به صفحه اصلی محصول مورد نظر رفته و جزییات آن محصول، سرفصل آن و موضوعات پوشش داده شده را مطالعه نموده و فایل دموی آن را نیز دانلود کنید.

Angular-Package

فریمورک انگولار (Angular) چیست؟

فریمورک انگولار یک پلتفرم توسعه نرم‌افزار است که براساس زبان برنامه نویسی تایپ اسکریپت عمل می کند. این فریمورک براساس کامپوننت ها ایجاد شده است. از همین جهت برای توسعه وب اپلیکیشن های مقیاس پذیر و یا scalable بسیار مناسب می باشد. با استفاده از فریمورک انگولار می‌توان از گستره‌ی وسیعی از کتابخانه هایی که با یکدیگر به خوبی integrate شده اند، استفاده کرد و بسیاری از قابلیت های مورد نیاز در وب اپلیکیشن ها از قبیل routing و forms management و ارتباط کلاینت و سرور را پیاده سازی نمود. این فریمورک ابزارهای بسیار ارزشمندی را در اختیار برنامه نویسان وب قرار می‌دهد تا به سادگی بتوانند نرم‌افزارهای خود را توسعه داده و آنها را build و تست کرده و نهایتاً به روز رسانی کند. با استفاده از فریمورک انگولار امکان scale کردن پروژه های ایجاد شده توسط یک برنامه نویس تک به اپلیکیشن های در سطح enterprise امکان پذیر است. اپلیکیشن های توسعه داده شده با فرمورک انگولار امکان به روزسانی دارند و برنامه نویس در این راستا می‌تواند با حداقل تلاش از بروز ترین ابزارهای توسعه یافته استفاده کند.

امروزه فریمورک انگولار به یکی از محبوب ترین فریم ورک های مبتنی بر جاوا اسکریپت تبدیل شده است. برنامه نویسان وب اغلب با استفاده از این فریمورک می توانند، اپلیکیشن های خود را با کیفیت و سرعت بسیار بالا توسعه بدهند. از فریمورک انگولار به عنوان یک تکنولوژی برای دادن اپلیکیشن ها در سمت کلاینت نیز می توان به سادگی استفاده کرد. این موضوع بدان معنی است که برنامه نویس می تواند در سمت سرور از تکنولوژی هایی از قبیل ASP.NET Core برای توسعه دادن یک API استفاده کرده و بخش فرانت اند برنامه را با فریمورک انگولار توسعه بدهند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج کامل آموزش انگولار (Angular)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید