برنامه‌نویسی شیءگرا (به انگلیسی Object-Oriented Programming مخفف OOP) یک شیوه برنامه نویسی است که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن، شی ها می باشند. برای دانلود این ویدئو به ادامه ی مطلب بروید.آموزش: شی گرایی در سی شارپ – قسمت اول

در واقع دراین شیوه برنامه نویسی، برنامه به شیء گرایش پیدا می کند. به این معنا که داده ها و توابعی که قرار است بر روی این داده ها عمل کنند، تا حد امکان در قالبی به نام شی در کنار یکدیگر قرار گرفته، جمع بندی شده و یک واحد(شی) را تشکیل داده و نسبت به محیط بیرونِ خود، کپسوله می شوند و از این طریق، توابع بیگانه ی خارج از آن شی، دیگر امکان ایجاد تغییر در داده های درون آن شی را ندارند.

در این ویدئو و ویدئوهای بعدی، برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ را به شما آموزش می دهیم.

این ویدئو از اولین ویدئوهایی هست که توسط مرتضی گیتی آماده شد.

موضوعات بررسی شده در این قسمت:

  • تفاوت مفهوم شی و کلاس
  • ایجاد کردن یک کلاس
  • فیلدها
  • متدها
  • ایجاد شی از یک کلاس
  • اعضای Private و Public
  • Property ها

محتویات:

  • فایل ویدئویی آموزش (مدت زمان: 27 دقیقه)
  • قیمت: رایگان

در صورت تمایل می توانید پکیج جامع برنامه نویسی شی گرا در سی شارپ را خریداری کنید.

downloadbutton

2 نظر برای “آموزش: شی گرایی در سی شارپ – قسمت اول”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *